kryssning.

de var ett tag sen igen.
på den tiden har de hänt alldeles för mycket.
både känslomässigt, alkoholmässigt och att vara borta mässigt :P

jag har haft ett utbrott.
jag hoppas det utbrottet gav resultat.
det återstår att se.  jag har satsat nu. så får vi se.

jag har även varit på kryssning med den traditionella ligan.
det kommer en berättelse om de inom kort.
tveksamt om jag ännu idag nyktrat till.

men lyckat var de iaf, och min lilla träning jag börjat med verkar ha gett resultat eftersom jag slog ner mamma i golvet på nattkvisten.
haha. the true story kommer senare :P


Kommentarer
Postat av: "Spelar ingen roll"

Härliga vackra Anna, tänk att jag snubblade in här... Det var längesedan vi hördes minst sagt.



Det finns inte många personer här i världen som är lika fina och underbara som du är, vilket ger en lite tröst, och lite hopp to a fucked up world!



Du vet antagligen inte vem jag är, men det spelar ingen roll. Huvudsaken är att du tar åt dig av min komplimang. :) Hoppas du mår bra och sådär!



och du... GOD JUL! :)

2010-12-14 @ 04:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0