mm skumtomte

okej. imorgon är sista dagen på detta år och dagen till ära har garanterat alla stadgat sig med oxfilé, rödvin, vitt vin, cider öl, ja you name it... välj och vraka bland godsakerna själv så kommer ni nog förstå vart jag vill kommma.

jag själv.. har stadgat mig för att jobba hela dagen imorgon, och så hela helgen.
jobb i sig.. inte mig emot. uppstigning 5.15 senast på lördagmorgon. EMOT.
Man kan inte alltid få de man vill. Jag var ju nästan ledig hela julhelgen.

Egentligen kanske jag inte kommer sakna så mycket av hela spektaklet.
Mer än trevlig gemenskap..
Men samtidigt.. får nog jag en toppenkväll ändå.
De gäller att se ljuspunkterna. jag har några få.

skulle man få som man alltid ville så skulle allt vara enkelt.
en kombination.

eftersom jag känner mig överkörd av ett urspårat SJ tåg och mår som en kratta så tänker jag återgå till att ligga på soffan och trycka. de ligger två påsar skumtomtar på bordet och en julmust i kylan.
undrar om de slinker ner eller om de kan vara värt att vänta på till på lördag ?!


mer än hälften alla som avger nyårslöfte om att sluta röka och gå ner i vikt misslyckas.
bäst att inte lägga nåra löften :P haha.


den bättre av mina vägg i vägg grannar har fest.
dan före ?!
och där fick jag ett sms om att hon ska ha för och efterfest imorgon.
ibland kan jag nästan tycka de var lugnare på stan :P haha.


mm skumtomte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0