nära döden upplevelse.

igår var en riktigt trevlig kväll. och jag kan inte annat än tacka de närvarande för en lyckad fest.
idag är en tröttdag, och den tackar jag för colan och kebaben. de satt där de skulle.
troligen direkt på magen. men vem bryr sig :D ?!
inte jag iaf.


de kanske är spännande.


jag är mest bara glad att jag är ledig en dag till innan de är dags att återgå till arbetet.
en liten semester skulle nog inte sitta fel.

när jag stod i duschen för ett tag sen så höll jag på dö.
okej, kanske inte riktigt men de hade kunna slutat illa. stod där och tralla i vanlig ordning när de hux flux smäller till och drapperiet och stång lossnar. rakt ner. inte långt ifrån att jag fick hela alltihopa i skallen.
heller inte långt ifrån att jag halka på de när de slog ner i badkaret.
illa illa. tänk hur de kan gå. inte kan jag skylla på någon annan är mig själv heller på att ha satt upp de dåligt, för de är ju jag som gjort de. haha.

nu ska jag återgå till att dagdrömma, eller snarare kvällsdrömma.
sova. önska någon kunde komma med frukost imorgon då de ekar tomt i kylen.

god natt mer er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0