slut.

där var jobbhelgen slut.
bara resten kvar nu. jag är trött. så trött.
grannfanskapet hade fest igår. jag vakna med en lapp på mitt golv. med vad man får kompostera i detta kvarter. och bränd i ena hörnet. vill han ha krig ?
ja då ska han fan få krig.

de är för min del okej att ha fest, de är inte de som är grejen.
Det är bara volymen när jag ska jobba som gör mig lite irriterad. fest har man väl inne hos sig, inte i trappuppgången. kul ska man ha, men inte fnissa som den värsta av värstaste fjortisar.
skratta ska man göra.. inte grina.

kommer allt de där med åldern?! ja då är jag isf rätt gammal. för jag festar då inne hos folk (möjligen på balkongen ett par minuter för frisk luft ), har lämnat fjortisskrattet och fasonerna i en kartong där jag hoppas dom förblir stannande och jag.. grinar i bästa fall inte. om jag gör de så är jag nog så skitfull att jag knappt vet vad jag heter och jag har då vid de laget troligtvis full förståelse egentligen att ingen vill ha mig i detta skick iaf.

ja, åldern var de nog de där kom med :P


min lägenhet ser ut som en bomb. min tvättkorg svämmar över och dammråttorna hugger efter mig med sina sylvassa gaddar. när ska man ha tid ?!

vart är den där..slaven när man behöver den tänkte jag säga, men så får man inte.
svartjobb någon ?! jag betalar mindre bra ! :P

ser ni nå förvirrat hudfärgat på väg mot ica under veckan så är de troligen jag, som fått slut på allt rent och kör nudist takterna och hoppas på att inte dra på mig en förkylning till ledigheten väl kommer.

jag hoppas och ber till alla gudar och tomtar och nissar och allt annat som yrar omkring i detta väder att det finns tid för mig imorgon i tvättstugan. gör de inte de.. ja då är de kört !!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

haha vad go du är. VADÅ frisk luft?????? ;)

2010-12-19 @ 15:22:20
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0