spelar ingen roll..

jag vet att jag utlovade lite smarrigt om helgens kryssning, men jag är inte riktigt där än.
de har hittills varit en lång vecka och då har vi bara kommit till onsdag än.
i vanliga fall jobbar jag kväll onsdagar, men eftersom min vapendragare och kollega gått och blivit sjuk så resulterade de i dagtid och hålla ordning för mig idag.
måtte hon bli frisk snart.

jag är ordningsam, ja till och med så ordningsam så jag jobba två, ja TVÅ timmar övertid.
för vad ? få skäll av en elak postkärring som för övrigt såg ut som skit själv och smällde igen dörren.
jag smällde också igen dörren då, och jag kalla henne även för kärringjävel.
tur de var vid lagerdörren och inte i butik.

då kanske man kan tro att julruschen kommit igång..
NEJDÅ den inväntar vi nästa vecka.
då hoppas vi att alla är lika glada och possetiva som jag varit idag så kommer de bli en toppenvecka. inge stress, bra framförhållning och gott om tid... ja ni vet vad jag menar va.. :P



anledningen till att jag egentligen fick för mig att skriva ett par rader när jag egentligen skulle gå och sova var faktiskt att jag hade fått en kommentar.
jag blev glad, och tänkte bara säga att det spelar visst roll :D
tack !

och till den andra kommentaren jag hitta om att jag var bar under mina trasiga jobbyxor och att du skulle komma till ica. du är så hjärtligt välkommen att titta..


jag har fått ett par nya :P


nu kallar sängen. jag behöver skönhetssömn nu.
jag behöver en kram efter en lång dag. jag behöver kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0