snö och kyla !

idag är de torsdag. en hel till vecka går snart mot sitt slut.
mestadels har jag fyllt den med jobb. utom idag då jag varit ledig. iof har jag hemmajobbat, såsom tvättat och städat. jag har hunnit med att tagit sovmorgon och tränat med peggy.
samt lekt mästerkock och slagit på stort med en grekisk pytt idag.

så bli inte förvånad om jag stinker som en vandrande vitlök imorgon.

farsan baloo har vart här, och satt upp tre hyllor. (det börjar ta sig nu, om man bortser från att jag vill rusta hela sovrummet sen) men fram tills ekonomin tillåter så lär de ju se trevligt ut.
jag kan själv, för den som tror att jag inte kan. men jag äger ingen borr. och jag vet att han så gärna vill hjälpa till när han får, så sure why not liksom?! :)

december har tagit sin början. det är även början på en lång arbetarmånad.
vintern är här på riktigt nu, med både snö och kyla.
jag gillar de. skarpt.

december innebär också en annan sak.
imorgon, 3 december är de ett år sen min fina fina morfar lämnade oss. han ser ner på oss från ett vackert moln och jag vet att han har de bra nu. djupt bevarad. innerligt älskad <3

helgen kommer, till skillnad från förra helgens snöänglar att bestå av arbete.

jag vet inte hur.
jag vet inte varför.

Årets julkalender verkar inget för mig. Skäms på mig som inte ens köpt en chokladkalender.
önksar jag kunde se ett avsnitt sune varje dag iaf, men just nu kan jag inte de heller,
kanske snart ?! :D


nu tänker jag se robinsson och bara ljusmysa i soffan.











feeling faithless lost under the surface


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0