take another little piece of my heart.

jag har en helg i bagaget som jag helst av allt skulle vilja lägga bakom mig.
ingenting har gått min väg i arbetsväg, med larmframkallning och översovning.

var och hjälpte jenny spackla igår och fick mat.
idag har jag inte gjort ett skit. längsta jag tagit mig var till statiol för en stund sen när godisbegäret tog över och köpte popcorn till beck. dom är redan slut.
jag köpte en daim också, den är de lite kvar av :P



jag vill göra en snöängel.
jag vill åka pulka.
jag vill leka.


jag vet inte vad de är. men de är nått.
som jag inte kan sätta fingret på.
troligen är de en lätt förvirrad hjärna med för lite sömn.
därför är sovmorgonen imorgon efterlängad.



måste även passa på att tacka harry, som gav ett liiiiiiiiiiiitet extra tillskott i kassan eftergårdagens v75 spel.
tack och bock !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0