första snön.

ett vackert vinterlandskap har lagt sig och jag är helnöjd.
det är så fint, och vackert och de lockar till en hel del bus och lek.
dessvärre har jag varit på ica hela eftermiddagen idag och där vart de varken mycket bus eller lek.

men de blev lite mer igår, då bettan fick sig lite ursladdningar på järbos bakgator. jag kasta lite snöbollar med en taggad 6 åring och fick se ett fåning glatt leende på han som får mig att le. skotern fick komma ut ur garaget..
haha.

hoppas den ligger kvar nu då och inte töar bort alldeles för fort !


de är dags att göra kväller. uppstigning alldeles för tidigt imorgon.
mycket snurr i skallen nu.. egentligen på ingenting vettigt, men ändå..
julklapp till sig själv, solresa, fjällenresa...
pengar. allt kostar pengar... men ändå så vill man.
måste sova på saken, iaf om julklappen till mig själv. hihi.

tänkte även passa på att klämma in ett tag, till den fantastiska träningsvärken som jag haft i två dar som gjort att jag knappt kunnat gått, och de vändor jag gått har jag sett ut som asta 300.
vakna imorse av att de gjorde ont i kroppen, antagligen hade jag försökt vänt mig i sömnen. haha.
de ska kännas att man legat på latsidan för länge.

även tack till den fula finnen som satt sig på min kind.
DET ÄR INTE OKEJ OCH JAG ÄR FAN FÖR GAMMAL FÖR SÅNT.
de kan göra mig så irreterad.
suck !!!!!


nu är de dags att krama kudden.
i brist på annat att krama. sakna hjärtesöt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0