it will help you some sunny day.

att vara stark.
vad är de ?

för mig är de när man vågar fatta beslut. man står på sig.
I min värld behöver man inte bara vara fysiskt stark, man är de även psykist.
att vara stark är även hos mig att finnas för sina vänner.
att vara stark kan hos mig även vara att behålla lugnet i situationer som är prövande.
oavsett om de tär på en själv, så finns man där. med en trygghet som inger lugn och styrka.

alla har nog sitt egna begrepp av styrka.
eftersom vi alla är olika, så tycker alla olika också.

jag hoppas jag uppnådde lite av mina egna ord idag.
jag tror jag gjorde de.


känner mig lite ur form . möjligen är de av morgonens annorlunda start.
känner mig allmänt fläskig och bara.. blä.
jag vet att de inte är så. men alla dagar kan faktiskt inte vara bra dagar.
lite uppryckning är vad som borde gälla på mig nu.
lite solsken skulle nog inte heller sitta fel.
inte en kram heller tror jag.

men nu är de dags att försöka fånga resten av dan.
de är ju trots allt en ledig dag. dom är uppskattade.




jag tänker på min morfar idag. vackra vackra morfar.
de har snart gått ett år. tiden går för fort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0