lediga dagar.

är uppskattade dagar.
håller mig till mitt te ikväll och inväntar criminal minds.

har haft fin sällskap av sötaste sandra ikväll. I like.

har även haft pappa på besök en sväng. vad gjorde man utan en snäll pappa som kan fixa då man inte kan själv ?
jag skulle troligtvis lägga mig och sura. (jag vet, jag erkänner)

nu var de som så att jag gjorde rent avloppet till duschen idag. de är ingen höjdare. men man måste. speciellt jag som tappar x antal med kilo hår.....
och speciellt då de blivit sjö utanför duschen de senaste gångerna jag duscha så var de dags.
tog tag i de där och grävde och.. ja ni vet nog hur de går till..
men de äckligaste idag när jag höll på var faktiskt inte mina egna hårstrån... UTAN DEN RAKHYVEL JAG HITTA SOM INTE TILLHÖR MIG...
hur fan kom den dit och städar man inte ORDENTLIGT innan man flyttar ?
FYYYY säger jag bara.

jag duscha iaf, och de vart inte bättre. mina talanger i avloppsrensning räckte inte så pappa kom som sagt och nu återstår de att se nästa gång om de funkar.. eller om man lär gräva ännu ljupare, och undra då vad man kan hitta ?!!!!


körde ett lunchbox pass med Peggy även. skönt.
funderar på vad jag ska göra när hon åker iväg till branäs ett par månader och Anne halvt om halvt håller på jobbar ihjäl sig ;) (skämt å sido, de är bra att arbeta) :D
de är trevligt med träningssällskap och någon som motiverar en. Känner DU dig manad?
säg till, jag går på hälsocenter :D

och bara för ja var duktig idag så ska jag bre en Lingongrova med ost och skinka.
MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0