måndag kväll

Jag bara älskar måndagar ibland.
Speciellt när dom kommer efter helgen då jag har jobbat...
för jag är ledig och faktiskt, så är de underbart att få börja veckan med ledig :)
det är så skönt.

vad som är mindre skönt är att jag befarar träningsvärk imorgon så de står härliga till då jag följe med Peggy på ett boxpass ikväll. känner suget redan nu, och de ska bli mycket intressant och se om jag ens kommer upp ur sängen imorgon. haha.
men de är faktiskt skönt att vara igång lite igen..

helgen har ju som sagt även passerat. med jobb mestadels för min del.
har även varit på lite innebandy, ätit pizza med mina fina grannar och haft stort kaffebesök av släkt.
efter de gick vi ner på kyrkogården och tände ljus för nära och kära som har lämnat oss.
vackert och rofyllt är de en helg som denna, då hela kyrkogården lyser upp.


jag har soffmys till pensionärjävlar med tända ljus och bara är.
de är dags att knoppa in snart.
Imorgon är en ny dag, och den ser jag fram emot :)
sam sagt, bara hoppas på man kommer ur sängen först :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0