utanför mitt fönster.

faller snön. vackra flingor kommer ner och lägger sig.
jag har tänt massa ljus, krupit upp i soffan med en kopp te och har precis ätit en apelsin.
har avslutat ett skönt box pass med Peggy. och jag har på känn att de inte kommer bli lika hemsk träningsvärk som förra veckan.

de var ett riktigt skönt pass. när jag var som tröttast i sista övningen så slåss man med alla.
jag kände mig så seg, men  tack vare peppade ord från en främmande människa så tog jag i, och efter en klapp i huvudet efteråt och ett bra jobbat fick mig taggad igen för att köra sista tio.
jag kände även där att jag hade gjort ett bra pass.
även om jag inte är så tränad så kämpar jag på så gott de går. jag tycker de är euskigt kul att röra på sig igen och jag hoppas verkligen att den känslan kommer hålla i sig :)

jag har fotbollsgalan på. diamantbollen delades precis ut. tänk om man fick vinna något sådär stort.
drömma kan man :)
jag är nöjd med mig själv ändå.

helgen har även passerat. jag har varit ledig.
druckit ett par glas vin på olika håll. myst med E :)

haft både toppar och dalar.
de hör väl livet till. men i en av dessa dalar kom jag fram till en sak.
de är ingen idé att stressa. min tur kommer. en vacker dag när allt känns rätt.
ibland bara önska jag att jag visste hur man gjorde rätt...
med tålamod kanske.
antagligen.


nu ska jag invänta och Zlantan får 5 bollen, sen sova.
god natt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0