viktbekymmer ?

tycker de borde vara räkningsfritt före jul och istället en liten extra återbäring för man troget betalar varje månad... ja önska går ju alltid iaf :)

men nåja. räkningarna är betalda nu iaf.
jag ler inte för de.
ändå är de inte dagens värsta... de är att jobbkläderna troligen krypt i tvätten eller är av dålig kvalité.
för jag har varken gått upp eller ner sen jag fick dom, och idag hände de igen..
DOM SPRACK BAK !!!!!!
SUCK!
så nu får jag jobba utan imorgon. hur kul är de ?

okej, troligen inte då de finns fler par. men frågan är om jag vill förnedra mig med att ta på mig ett par igen.

dessutom. drar de i min balkong dörr.
hej posetiva klubben nu kände jag.

TUR jag fick göra SNÖÄNGLAR igår. de gjorde hela veckan.

god natt !

Kommentarer
Postat av: ??

Bar under då åker jag till ICA

2010-12-03 @ 10:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0