herr alkohol...

i lördags hade emma och jag en dejt med herr alkohol.
vad som skulle sluta i en stillsam hemmakväll blev en kväll med sprit. ja inte cider, vin eller öl utan bokstavligt talat sprit. och den var ju god. i vanlig ordning.
vi besökte peggy innan vi besökte krogen, vilket var mycket trevligt.

den där spriten var ju också så pass god så man lära dra i sig en 6:a på krogen, fast man kanske egentligen inte behövde. den gjorde också att jag ville äta mat på natten, där de ser ut som hälften hamnat på jackan. och den gjorde att jag blev åksjuk på min färd ut till skogarna och blev så illa tvungen att visa min finaste sida genom att lägga en.. ja nå mer behöver jag kanske inte nämna..

men sen var jag åter i samma fina form igen och de kändes som inget hade hänt. haha.
tills jag la ner huvudet och slockna som en stock. och sov skönt ändå in på eftermiddagen igår.

sen gjorde jag inte många knop. herr alkohol gav mig.. jag vet inte om jag kan kalla de bakfylla riktigt för jag var pigg i kropp, men inte i knopp. så soffan igår var skön på nå vis.
jag beställde pizza, men åt bara 1,5 bit, men hinka rätt bra med cola. och efter att återigen ha vilat lite så tröck jag en halv chipspåse till filmen på fyran innan jag tackade för mig igår...
så... egenligen kan vi nog kalla de en liten bakfylla :)

därför kan jag säga att de två äggmackorna jag precis gjorde smakade fantastiskt bra och mättade en mage som kurrade. jag ska åka och träna om en stund, sen är de dags att ta tag i lite rust.
innan de vankas kalasfika ute i stensätra :)
grattis marika :)

och så ska jag försöka hämta hem bilen från årsunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0