knack knack soulweeper

igår var dagen då vi for iväg till stockholm och hovet för att inta en kväll med volbeat.
kan inte annat än säga att dom leverera. så de stod härliga till.
i ett mörker av musik som glädjer sjöngs det med för fulla muggar och jag kan nog egentligen inte med ord säga hur grymt jag faktiskt tyckte de var.
de var en klockren kväll. det räcker nog så.
jag somnade lycklig.


jag vaknade lycklig också, tagen av stunden och nöjd med vad musik kan göra för en.
skänker minnen, glädje och man kan så lätt svepas med.
det blev lång sovmorgon. ansåg mig ha förtjänat de då jag nästan höll mig vaken i ett dygn.
är glad att jag slapp kliva upp och jobba idag.
sitter fortfarande i morgonrocken, borde göra en del ryck. men.. de är söndag och de behövs inte göras så många knop då. jag ska se till att fräscha upp mig snart och sen ta mig över till trappen bredvid på 27 års kalas.
stort grattis till finaste malin.


det gäller att blicka framåt, fast man ibland känner att man bara skulle vilja kolla bakåt för en sekund.
spöken kan knacka en på axeln, oavsett om dom är gamla, nya, i skuggform eller fullt närvarande.

jag tar bara steg framåt nu. och vart dom för mig.. kan bara framtiden säga. 
de är alltid en ny dag, men nya tag. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0