orgasmframkallande män.

Nu har de gått sådär lång tid igen. Jag har väl egentligen haft hur mycket som helst att komma med. Men på nå konstigt vis så räcker tiden ibland bara inte till.

I en snabb återblick så kan jag meddela att jag jobbat i helgen, och på lördagen blev hallen äntligen klar. ÄNTLIGEN. Jag kan nog inte med ord beskriva hur tacksam och lyckligt lottad jag är, som har en sån fin vän, (och sambo) som ställer upp, ordnar, lär ut och... ja orden räcker inte till. jag kommer alltid vara evigt tacksam för all hjälp jag får av honom.
Måndagar är min ledig dag, och denna måndag ängnade jag åt att städa.
grovt. samt en liten trip med min fina fina vän och mor till valbo för att komplettera sista detaljerna till hallen.

Sen åkte jag och kröp intill den söta till en film innan dagen avslutades.
Tisdagen gick den i arbetartagen. Sen träna jag. De var ett tag sen kändes de som, då rusten fått tagit över lite.
Sen kom E.

Nu har jag precis tryckt i mig frukost, och de är dags för ett kvällsskift.

Måste ju också klämma in att jag i helgen var på ladies night.
Vilken upplevelse. vilken underhållning.
tänk er själv. omkring 5000 galna tanter, och 5 läckra karlar.
Eller som pappa sa, orgasmframkallande män. Och där satt vi, ihop med alla andra, sjöng med, dregla och hade en alla tiders kväll :)  Har med de konstaterat att jag nästa gång ska ha golvplats.
säger bara de, Brolle. vilken kille.

Det har varit mycket upplevelser denna höst. Kanske tar jag mig tid att skriva om alla dom. En annan dag.
Nu är de dags att förbereda för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0