in i oktober.

dagarna flyter på, och som vanligt har jag egentligen inge vettigt att komma med.
de händer för lite, eller så har jag helt enkelt för dåligt med tid för att skapa mig roligare saker att göra än jobba, umgås och bara låta vardagen leva sitt egna vanliga liv.

vi har gått in i oktober, och på lördag ska vi på volbeat.
jag ser fram emot de. sjukt mycket. lyssnat in mig på nya skivan på datorn. men fick igår skivan av pappa.
poppade på i bilen ut till järbo, då erik skulle fixa bettan.
han tyckte jag såg nöjd ut när jag höjde och poppa på. jag är nöjd.
med hela tillvaron som blivit.
som sagt, polon är nu pimpad. han är duktig som gjorde de, de var ju även han som tyckte jag skulle ha de så :P haha. jag var skeptisk först, men blev nöjd :)

tillbaka med lite träning också efter förkylningen.
jag befarar träningsvärk imorgon då Anne och jag var på core idag.
det var skönt. jobbigt.


min säng är också rätt skön, och den kallar på mig inom kort.
saknar blondtrollet som dom senaste dagarna sussat sött vid min sida.
men på nå sätt, så är de mysigt att sakna också :)

saknar även min trogna vän och vapendragare i linköping.
men snart ses vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0