en dag i september.

det har nu gått en vecka sen jag flyttade in här.
jag trivs som fisken i vattnet, jag har noll ordning och jag bara myser.
Det har varit en fantastisk vecka. på så många plan.

jag vet knappt vart jag ska börja. med att jag kände mig som hulken och tog 40 kg själv upp för två trappor då ingen kände sig manad att hjälpa mig. ja de var fantastiskt... :p
sen var vi på en mycket speciell kväll i globen. och såg ozzy. fortfarande är jag chockad över att den karln kan stå på benen, och hålla måttet i över två timmar.
jag har jobbat också. de känns skönt på sigg lilla vis de med. jag försöker skapa ordning hemma med den tid som finns. och jag har haft E nära nästan hela veckan.
och mitt i allt, så har jag skaffat mig ett gymkort och ska nu ihop med A bli fit och slimmad som en ål :p
de ni. var igår och avverkade en timmes spinning, och har idag.. inte så farlig träningsvärk med förbannat ont i stjärten.

ja kort sagt, veckan har varit bra :) vi går mot höst, de blir kyligare och färgen ändras sakta på träden.
jag är egentligen ingen höstmänniska, men jag kan inte låta bli att stanna upp och njuta av när blåsten och kylan tar tag i mina kinder och jag ser alla färgerna. jag ler då, åt minnena i en fin sommar som tagit fram mycket. jag ler åt att de kommer bli vinter om ett tag, och ännu mer ler jag åt att jag just nu mår fantastiskt bra.

och med de, ska jag nu ta och dricka lite kaffe, försöka sortera ner lite kläder och sen bege mig mot mitt arbete. det väntas jobb i helgen. de var längesen nu :p haha.


och bara för de. så tror jag mitt i allt att jag känner ett litet uns av besvikelse också.
även om jag likaväl har mig själv att skylla.
men jag får skapa själv. att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Anne

HAHA jag trodde det var mig det var fel på som inte har träningsvärk. Men bara ont i stjärten. Den kanske kommer i morgon?

2010-09-10 @ 16:25:54
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0