lite livstecken !

det är underbart väder idag, och ikapp med de lyser också jag.
Anne lura med mig på en långpromenad i järbos skogar idag, och man kan ju verkligen säga att vi hamna i skogen, fick vända och bege oss ner för en trapp utav dess lika.
Hade jag suttit vid min dator nu så hade jag kunnat dela med mig av en fin bild, men eftersom mitt internet lagt av igen så sitter jag hos mamma och pappa nu och ger lite livstecken.

helgen har varit lung. lite fotboll och fredagsmys.
morgonmys och badrumsmålning på lördagen. sen lite innebandy.
sen tröck vi pp och 5 st i min soffa och kolla på snabba cash och åt mängder med godis.
för de får man när man tränat bra i förra veckan ! :p haha
och igår jobbade jag ! och gjorde klart badrummet. och spela lite bingo.
utan större lycka och nu är säsongen slut.


och nu fick jag en dingel eller dongel eller vad de nu heter i min näve.
snäll lillebror ibland.
så nu ska jag ta min röda fara och trampa hemåt.
bettan är ledsen igen och går inga längre sträckor nu. tills han tänker laga den :D
men cykla kan vara rätt skönt ibland de med. när de inte regnar.
som idag :D

på återseende.


det är trevligare att vara två :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0