sjukstuga

jag fick för mig att jag skulle skriva en rad eller två.
men de ser ut att inte bli så mycket av med de, för inspirationen försvann.

jag känner mig som en levande zombie.
hur funkar ens en sån ?
tack till alvedon och ipren som fick mig att klara av att jobba hela kvällen.
hur får så mycket snor plats i den där lilla näsan ?
de är inte klokt.

fick även visa fram min ofräscha sjuksida i morse till herr E.
håret på ända, strosa jag runt i min morgonrock och ur näsan bara väste de.
hoppas den sidan aldrig kommer fram mer, för jag kände mig inte allt för söt.

nu har jag nyss druckit te, och ätit macka.
ingenting av de smaka ett dugg. hur kul är de?!?

nåja, nu skaj ag decka på kudden.

och jag fick glass igår. hihi.

Kommentarer
Postat av: Marika

Nog kommer du få visa upp dessa sidor mer allt :) Det är ju trots allt "underbart" att vara sjuk inför någon, i hopp om att man blir omhändertagen ;)

2010-09-23 @ 14:42:50
URL: http://marikanorberg.blogspot.com
Postat av: Sara

ja de är jättefint men då måste man ha ordning i lådan eftersom allt syns ;P trivs du på hantverkarhillsen då?

2010-09-25 @ 09:26:16
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0