sweet sunday

som är allt annat än sweet.
jag är trött, ser ut som skit, känner mig som skit och hittar inte ens orken och motivationen till att duscha.
och då mina nära och kära, då är de illa.

egentligen, riktig så illa är de väl inte.
de har varit jobbhelg och då är all ork som bortblåst på söndagkvällen.
och i de stora hela vill jag ju heller inte gå och lukta som en kanelbulle hela kvällen, ännu mindre lägga mig på min kudde och låta den få en dos av denna ljuvliga bakdoft.

så jag ska ta mig i kragen och rycka upp mig. innan läggdags iaf.

dom som vid de här laget känner mig, borde då också veta att jag inte gjort speciellt mycket helgen till ära mer än att stått ica till tjänst. för jag orkar inte.
var på innebandy.  såg film med Marika och saltis, som ännu inte är färdigsedd och vi letade oss även ut dit vi var inbjuden på lördag kväll.
bedrövligt. 

förkylningen och sjukstugan börjar ta sig. lite hosta kvar bara. och den ska bort bort. 
jag är motiverad, för jag tyckte själv jag kom igång bra. 
och jag ska fortsätta, och dom gånger jag tappar den, vet jag att jag har en vän som sparkar mig i arslet.

appropå arsle, nu ska jag ta mig upp ur soffan och ta tag i de här med att duscha.
och kankse ge magen lite kvällsfika och te.
jobba hela veckan. känns sådär just nu, men då är de tröttheten som talar. :p


god kväll på er.
saknar han den söta lite idag !
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för blomman, var ju tråkigt att du skulle tycka det var bedrövligt!

2010-09-29 @ 01:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0