på noll..

dagarna rusar förbi, knappt så man hinner med på nå vis.
helgen spenderade jag med att arbeta lite granna, och har efter de faktiskt varit riktigt trött.
var även till tandläkaren på lördagen. en lördag.
och vad vart resultatet av de ? jo 350 kr fattigare, bara för att öppna munnen och höra en farbror säga mm, mm, mm de ser bra ut i 5 min. haha.

marika kom förbi, och vi satt här med lite tända ljus och kände på höststämningen till en film.
söndagen försökte vi vinna pengar på, men bilbingon ville inte som vi ville. kort sagt.

känner att jag inte har nå intressant att komma med heller. de står liksom still.
den rusten jag håller på med börjar.. gå framåt. badrumstaket målat, väggarna spacklade och.. när tiden faller in ska jag måla de.
jag har gjort de själv, och känner mig rätt nöjd med mig själv och så även händig :)
även använt borrmaskinen till att sätta upp hylla. många plus poäng till mig själv där :P


idag har de inte varit min dag. ingen som helst motivation till nått.
noll noll noll, och lite mer noll.
jobba gick segt, allt är segt. jag är nervös. usch.
jag försökte tänka, jag vill, jag kan, jag ska idag.
jo, jag var ju och träna, och är glad för de och det kändes bättre.
men jag känner mig fortfarande lika.. haha.

så därför har jag krypit upp i soffhörnet nu, till idol.
med lite tända ljus, och har höstmys. sällskap hade inte varit fel.

Kommentarer
Postat av: Anne

ANNA vad är det jag LÄSER? Har du använt PAPPAS borrmaskin? Oj Oj Oj ingen julklapp till dig ;) Eller hade du lov? :D

2010-09-14 @ 21:29:59
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0