vackra höstdag !

det har gått ett par dagar sen sist. solen skiner och de är alldels klarblå himmel ute.
löven skimrar i sina vackra olika färger utanför mitt fönster. just nu älskar jag hösten.
ikapp med solen idag så ler också jag !


det har en så länge varit en toppen vecka.
Varit ut och plockat svamp med mitt charmtroll, lyckad fångst och även haft mysiga kvällar.
Jobbat. och ikväll väntar Betnér med min rödhåriga vän till arbetskamrat.
och som kryddan på moset så har vi (hon) fixat biljetter till Iron Maiden.
så jävla gött.




jag är egentligen inte den som nämner avsevärt mycket här.
jag står på mina egna ben, klarar mig fantastisk bra som är och jag är stolt över att vara jag.

men nu har jag fått en kommentar utan avsändare och de känns ju lite sådär om jag får säga de själv. 
tur jag vet ändå från vilket håll i detta län de kommer ifrån..
 och faktiskt, så kände jag just nu bara för att ge ett svar.

ja de var bedrövligt, för om de nu är som så att jag inte är omtyckt, strunta i att bjuda mig för att de skulle inte röra mig i ryggen de minsta.  nu tyckte jag de var trevligt att få en inbjudan, men med mista tillstymelse till glädje  så förstod jag faktiskt inte varför. 
Jag köper att de var mitt i presentöppningen när vi kom, absolut. det är inte de.
men när de sen vid frågan om husesyn börjar ordas om att hundarna inte ska träffa mer folk och att dom ska ut på promenad så förstår faktiskt inte jag hur de kan vara svårt att fråga om det går bra att vänta ett par minuter till och gå före och ta med dom ut, så slipper dom träffa mer folk. 
för de var ju inte som så att vi redan stått och väntat innan..... så ett par minuter till hit eller dit hade inte spelat någon roll... 

men nåja, inte värt att lägga mer energi på.
nu ska jag ta och göra ett ryck så man är klar i tid till en kväll med Vickis !!

förkylning borta, hosta nästan borta.
Nu jävlar är de dags igen att ta tag i formen !
kick my ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0