de är okej..

Idag är de en sån där dag då jag varken känner för eller orkar göra någonting.
Sånna dagar får man ha, de är okej.
Samtidigt som jag känner känslan av okej känner jag känslan av en dammråtta som precis huggit tag i min tå i sin vilda attack lek med sina andra kompisar som flyttat in här och jag har en ställning med tvätt sen lördag förmiddag som borde tas resa på och flytta in i garderoben igen.

Men de är okej...

känner jag mig själv rätt så kommer okej känslan snabbt erättas av manikänslan av att jag måste ta reda på de. För jag är sån.
Kanske njuter jag lite extra på soffan just nu då. med trötta ögon.

de är sådär halvvårväder idag, om man jämför med hur de har varit i helgen.
kanon.
ute bus, ute mys och grillat.
de som hör sommaren till.

nu ska jag klura på vad jag ska äta för mat idag.
utifall jag måste åka och handla. men jag vill nog inte de heller, så idag kokar jag nog ihop nå hemligt av de som finns. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0