måndags kick off.

veckan börja bra. med sovmorgon.
alltid efterlängtat efter en jobbhelg.  den tar typ kål på mig, fysiskt :p
bara att inse att min kropp inte är sååådär morgonpigg.

kaffe hos malin, blivit lite av en måndagsvana senaste veckorna tror jag.
har även hunnit med 5 års kalas och spindelmannen tårta. han är ju bäst.
hallå, hulken då ? vi är ju kopior... typ :p haha.

och, måndagens kick för att få ordning på veckan.
ett grymt svettigt spiningpass.
kankse kan man satsa på beach 2013 snart.. haha.

för övrigt, så missade grannen återigen i helgen hur man har fest..
nog för att jag är van att han spelar och håller på, men jag står ju fast vid min åsikt om att ska man ha fest, så har man de inne hos sig och inte i trapphuset. man skriker och halvgrinar inte, utan man skrattar och har kul.
Men i helgen  tröttna jag då efter att först ha öppnat dörren och snällt sägt att dom gärna fick dra ner på ljudnivån i trappen lite... detta snälla beteende höll ju inte i längden så jag stövla till slut in i denna lilla etta, och jag har väl under mina 24 år aldrig sett så mycket folk på en sån yta.. herregud.
en kvart efter detta intrång dog festen och jag fick sova gott..

undra om de var mina ord eller min klädsel som gjorde att dom blev avskräckta ?

vi hoppas han har lärt sig nått nu. och att jag slipper stövla ut i mina fulaste mjukisar (men skönaste) och en tröja med trollfrilla utan dess like.
Men som Maggan på våningen under sa, vi måste hålla ihop och vara starka för att klara detta festande.
om de betyder att jag får vara nattful och förstöra. mer än gärna :P haha.
för hon är klockren med sina kommentarer titt som tätt iaf.


nu är de vilket som godnatt här på gesällvägen. de väntas jobb resten av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0