ohh happy days .

äntligen fredag, eller vad säger man.
jag vet inte om jag just denna vecka tycker de, då den kantas av eftermiddagsjobb, och sen jobbhelg.
Men, jag kan snabbt konstatera att veckan gått fort iaf.
Och de är ju aldrig fel :)

Har varit duktig att träna tre pass denna vecka, och de ni, är ju stort rekord om man ser till hur de har sett ut tidigare veckor sen jag kom hem från Thailand :p (jag har vart lat)

men nuså, är de tillbaka och jag är faktiskt lite high on life just nu.
de går liksom bra, de rullar på.

och igår kom vekrligen känslan av hur jag skulle kunna ha de på ritkigt krypande.
de var rätt skönt. jag antar att jag av många olika anledningar från förr skjutit bort de.
jag blev inte så rädd av känslan, de är bra.

nu, ska jag dra en plattång genom håret och kanske ha på mig lite mascara så man ser ut om folk på jobbet.
i bästa fall önska jag att de fanns nå mot tröttheten jag känner idag, men jag antar de släpper så fort man kommer till arbetet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0