sköna måndag.

ny vecka, nya tag ?!
vem vet.. ny vecka är de iaf, och känner mig hyffsat nöjd med dagens insats.
långpromenerat och vart på spinning. bra kört ladies, fortsätt sparka mig i röven så håller vi i de där :)

mästerkockat ihop kasslergratäng med ananas, broccoli och rödlök ihop med chilisås.
mums. så nu sitter jag mätt och belåten.

helgen har varit bra. ledig.
30 års fest stod på schemat på lördagkvällen, och där på nattkröken när jag var lite lagomt lullig var vi snäll och skjutsa hem åsa till kungsgårdsskogarna. då kom de en liten poppo som rymt och sprang på vägen, och man fick ta fram sina gamla häst skills och strosa ut ut bilen, finklädd och i tofflor och se till att leda hästen rätt.
sen att den var lite tröggådd i leran och gärna ville kramas, de var en annan sak.
den kom till rätta.

sen hade vi lite ungdomsflaschbacks med en nattripp till max, mat i bilen och diskodunk på hög nivå. då hör de heller inte till vanligheten att jag får välja musik :p

söndagen. var slapp. jag storstäda, och de är ju grymt kul ?! :p


nä, men ett ryck på de här då så avslutas nog denna måndag rätt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0