tre apor.

jag var ganska duktig på att skriva ett par dar, sen kom de liksom av sig.
de var ungefär i samma veva som solen kom, jag jobba massa innan dagens lediga dag och jag bara helt enkelt inte suttit vid datorn.

igår kväll vankades det grillat i kungsberg. med vin. tre apor.
 gott, och man kände verkligen att sommaren är på ingång. men jag älskar nog våren mest. då allt blommar ut till grönt.
då man själv blommar ut från en lång mörk seg vinterperiod.
njuter som aldrig förr.

nåja, trots hyffsat tidig kväller igår så vart de lite sovmorgon imorse. riktigt skönt.
suttit ute i solen idag, hoppat lite studsmatta som en liten unge och sparka lite boll, en helt enkelt underbar lugn mysdag.
mös mig ut till årsunda en stund till söt Emma också.  men när huvudet är dumt får kroppen lida. var tvungen att åka hem då jag kom på att jag inte hade någon nyckel till jobbet imorgon..

så nu.. ligger vi utslagna på soffan i varsin ände. tv:n visar indiana jones men jag är inte intresserad.
jag ligger i fel del av soffan... meeen.. de känns faktiskt rätt okej de med.


solsken, solsken. de skänker glädje.
de gör dagar som dessa med. med en dos av allt och nästan alla som får en på bra humör.

hold on. be strong :D
tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0