det.

de är måndag, ny vecka nya tag.
nästa vecka sitter jag på ett plan till solen, och just nu känns de alldeles underbart att få komma bort.
sol, bad, njuta och bara vara!!!


jag analyserar, tänker och funderar alldeles för mycket.
jämt.
därför har jag nu.. kommit fram till att de är bäst att skjuta bort de som spökar i min skalle.
och bara vara.
det finns inga löften, inga måsten. jag har inget att passa upp på.
heller ingen att ta hänsyn till än mig själv.
 
jag vill ha allt de där. just det. men det växer inte på träd.
och det är inte lätt.
vem vill inte ha allt de där liksom ?!
men de är bara rörigt. jag vet de.

 och tills jag kommit fram till det, så håller jag mig för mig själv.
de känns som de är bäst så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0