en fredag.

idag bokstavligt talat vräker de ner snö, de ska bli spännande att få fram min lilla stadsjeep till bil jag äger och har för att ta mig till jobbet om en stund.
den har aldrig svikit mig förr i form av fastkörningar, vägra starta eller dyligt, så måtte de inte bli idag heller :)


jag har nyss tryckt i mig frukost.
mätt belåten och inte de minsta arbetssugen.
kan de vara för att ÄNTLIGEN är resan bokad måntro ;p
Ja sååå är de.
den 23 åker vi två veckor till thailand. sweeeeeeeeeeeeet !!!!


annars, vore ordet trassel nå för mig nu.
allt känns.. så invecklat.
tur de börjar lösas upp en liten knut. i form av resan.
komma bort, sola, bada, slappa, vara och bara rå om sig själv och ha en fantastisk period med mina vänner.

nåja, jag borde göra matlåda.
dags att leva snålt nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0