everyone wants a thrill..

idag är de en sån där dag då himlen är alldeles blå, solen skiner och temperaturen ligger på nån enstaka minus. Med andra ord, de är toppenväder. och jag gillar de skarpt.

de är en dag då man skulle haft en vinteraktivitet att roa sig med.
man skulle ägt ett par skidor och bara pyst iväg till kungsberg och låtit solen skina i ansiktet medan man dundra ner för backen. dundra så alla funderingar hamna bakom en.
dessvärre, äger jag inga skidor så jag får idag nöja mig med en promenad med Malin och Liam.
så fort dom blir klar :)
de är ju ungerfär lika bra de också så :D

somna deckad som en säl igår kväll.
och vakna utvilad idag, hur skönt är inte de ?!

vad bekräftar de andra inlägget så skulle de kunna uppfattas som jag är bitter.
de tror jag inte att jag är. Jag är snarare tom.
på att de aldrig går som jag vill. som saltis sa, "du har ju en bild på hur du ungefär vill ha de".
och han har nog rätt i de. samtidigt har jag ju inte präntat fast den bilden, för jag vet att så funkar de inte.
men jag har väl en dröm och illusion om de hela .
men var sak har sin tid, och.. min tid. de är väl bara inte nu liksom.
men den kommer. de tvivlar jag inte en sekund på.

jag känner att en resa bort skulle vara nå. de är på gång.
helst skulle de vara imorgon, men de funkar inte så då man vill att alla ska med :)
en resa där inga påverkade faktorer finns, där man kan få perspektiv på allt och inte vara berörd av nått.
den ska ju självklart innehålla sol, slöa i en solstol och bara njuta också.
de är prio ett :)


tänk er de här liksom.


jag köpte tulpaner i fredags.
dom står så fina här i köket, rosa vackra.






It's like a dream, no end and no beginning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0