en tisdag !

När jag var på spinning idag och svetten bara rann så lät jag tänkarna skjuta iväg med mig.
långt bort. och jag kom väl typ ut därifrån full med elak egergi eller nå.

kan de har varit för att någon av karlarna framför mig släppte en illaluktande fis.
DE ÄR INTE OKEJ när man har folk bakom sig. speciellt om man inte kan garantera att dom är luktfria.
usch.



hur når man ut ?
jag kan inte släppa känslan av jag gav upp för ingenting.
äsch.
TUR jag ska få ha 2 veckors semester snart.
HEJDÅ sandviken och HEJDÅ SVERIGE!!!!!!!!!!!!!



jag önska bara jag kunde falla bakåt i snön och göra en vacker snöängel.
men dom vackraste snöänglar finns bara på film, och skulle jag ramla bakåt nu skulle den dels bli ful, och jag skulle bryta ryggen på köpet i de stenhårda underlaget.



jag åt för mycket mat. men är de gott så är de.
diska undan, duscha och sova. ja de kan bli lagomt ikväll de.
men först, måste jag se klart sofias änglar.


HEJDÅ!

















Hold on tight, be the strong one to melt the fight, make it all right
Hatred grows, leaving leads for us, yes it shows, can't find harmony
You won't heal, it's for real

Surely fall, never take friendship personal,
go your own way and prove them wrong
It's in your hands now, hanging on to the hopeful words,
plant a seed with a need

I am never alone, I'm failing to turn
I will never miss home, I want to get back again
I am never alone, my colors will burn,
never alone, always alone

Fearful eyes watching all around,
all this time with no heart and you never cry
Where's the power in that? It's not right, sending signals of shame
I once knew, so did you


Kommentarer
Postat av: Anne

Vad go du är gumman, haha <3

2011-02-08 @ 22:56:32
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0