vinhagga.

som lite av den glada livsnjutare jag känner att jag blivit så passar jag på att fånga denna fredagkväll med lite vin och skitsnack med några av mina fina arbetskamrater.

formen är påväg tillbaka, den hade nog bara lagt sig på vila en liten stund.
för vet ni, man lever ju en dag i taget och då gäller de att ta vara på den !

jag köpte tulpaner idag. får man inga blommor av någon annan så gäller de att unna sig själv :)
för vet ni vad de bästa är, jag tycker om att vara jag och de gäller att ta hand om sig.

saknar några av mina fina vänner lite extra.
men jag vet vart ni är :D
och jag blev glad när den ena av er tänkte bjuda hem mig på lets dance och familjemys. synd jag hunnit planera in annat.

nåja, hej på er. och en liten skål ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0