ledig solskensmåndag.

vi börjar en ny vecka med ett nytt inlägg.
kanske har de varit lite tomt för jag har inte så mycket att komma med.

helgen, har bestått av jobb. Igår var jag så äckligt trött så jag visste knappt vad jag hette.
Men, jag vet också att jag bara har mig själv att skylla eftersom jag är uppe och nattsuddar längre än vad ag borde. Men.. är de spännande så är de.

även fått lite bebismys.  jag ska inte sticka under stolen med att de kanske är hur underbart som helst med barn och att man får en släng av barnlängtan.
men.. samtidigt är jag realistisk och inser att man måste ha någon, gärna under en längre tid innan de blir några
(eller jag resonerar så iaf, kan ju va bra om man känner varandra först innan man ploppar ut) :)

nåja. Jag har som sagt inge vettigt att komma med.
solen skiner. jag är ledig. de är dags att fånga en bra dag.




känner att jag måste klura lite på hur detta ska gå ! :P
hur gör man liksom=?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0