put your hand on my heart.

igår när jag gick från jobbet vid fyra så var jag trött. mycket trött.
ganska snabbt insåg jag att jag var ledig ända till på tisdag morgon. och blev genast mycket gladare.
jag vet inte när de hände sist.

därför började jag idag dagen med att sova ohämmat utan att vakna till en klocka.
hur skönt som helst och här sitter jag nu, utvilad och vill ha kaffe.
dessvärre serverar de inte sig själv så de är nog bara att resa sig och fixa :)

jag tror ändå att de bästa med den här helgen är att jag inte ska göra någonting. ingenting planerat.. mer än idol föreställningen i gävle ikväll, okej då. men om man bortser från den så är de inte lyfta ett finger som gäller :)

var och tittade på fotboll igår kväll med malin och fredrik. försökte prata med lillis som är beräknad att komma idag att de är dags nu. så vi får en liten en att krama på och ta hand om.
återstår att se nu när de smäller till för dom. till och med jag väntar med spänning :) haha.

håller även mina tummar och tår för en annan kär nära vän att allt ska gå vägen.
tänker på dig. och tror och hoppas att allt kommer ordna sig.


nu är de dags att starta helgen. kanske med min nya favoritlåt.
ja de blir så.
ha en fin helg alla :)





A freeze-frame of your eye in the strobelight
Sweat dripping down from your brow, hold tight
Don't let go
Don't you let me go

And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible
Your love is ultra magnetic and it's taking over
This is hardcore
And I'm indestructible









jag är så trött på de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0