tack 2010. Välkommen 2011

Dörren för 2011 är öppen.
Det är ett nytt år att fånga, med vad jag vill :)

Det finns en del att se fram emot detta år.
Men innan vi blickar in i de, så ska vi försöka oss på att sammanställa ett 2010.

Året som varit tror jag att jag måste sammanställa lite som en berg och dalbana på nå vis.
Upp ner och fantastiskt roligt.
Det har varit toppar och dalar. På ett bra sätt.

Under de här året har jag fått ett fast jobb på 75%.
Jag gjorde en tattuering som fick mamsen att sätta i halsen.
orkar inte vrida på den!


Vi var till bryssel. Jag och mina fina tjejer. Resan i sig kanske var luddig av bacardi och öl, men jag minns den med skratt och glädje.



Sommaren var bara glädje. Ren och skär. Midsommaren spenderades som ett par år tillbaka ute på Hackis. Midsommardagen börja med sprit, lite brännboll och så cykla vi till Hammarby. Jag var en vecka till ett varmt och soligt grekland med den fina kvartetten.
Den var fylld med skratt, tokigheter, öl, sena nätter trots jobb, grillkvällar, rosé, jordgubbar och bus.
Jag kan nog inte annat än säga att de var en spännande sommar :)

  

Hösten kom, den gick åt de håll jag ville.
Jag flyttade, lämnade stan för Hackis.
Var och såg både Ozzy och Volbeat i storstaden.
FANTASTISKT.

Jag och Anne började röra lite på dököttet. (de går lite sådär med de nu)
Mestadels känns de som jag jobbat under denna tid. Hallen har rustats. Med hjälp av en fin vän och hans sambo.

Snön kom, så de stod härliga till. Kylan med. Det har gjorts en del snöänglar.
Både nyktra och onyktra. Lika fina ändå.
Apelsinjucie och hemkört är grejer de.

Vi var på en båtresa. Kvartetten i sig. För att läsa om den hänvisar jag till http://seedsofwonder.blogg.se/ .

Julen har passerat, och i år kom de en tomte. Vi skaka loss våra lurviga på juldagen.
Pulkabacken har hunnit fått sig ett par åk.
Och lagom till de nya året skulle firas in så jobbade jag.
Efter lite mat på kvällen så skåla vi in de nya året med pommac ute i stensätra med den och dom jag håller nära.

Så där säger vi tack, till och för alla inblandade för ett bra år.
Vi gör detta år till ett minst lika bra. Med spänning, passion och glädje.
Med öppna armar ska vi inom kort  välkomna ett litet nytillskott, en iron maiden konsert till sommaren och om jag känner mig själv, garanterat en massa mer.
De gäller att fånga möjligheterna, möjligheterna till något nytt och något bra.
Ett bra 2011 helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0