This is hardcore..

tiden går sådär fort ibland. så man inte riktigt hänger med.
samtidigt, kan jag känna att jag oftast inte har nå vetttigt att komma med.
och när jag väl skriver så kommer de bara.. ointressant dravel. typ.

äh, de är ju några få som läser. så för eran skull så kan jag väl säga att..
de händer inte mycket. jag har fått för mig att de var dags att rusta lite igen.
så jag har packa ihop sovrummet och slängt in allt de i vardagsrummet och håller nu på där inne.
åter igen.. bor jag i ett kaos.
de har ju sin charm de med. eller nä, men de blir bra när de blir klart ;)

igår tog jag mig hem till min vapendragare och vän Sandra I.
Vi tog oss an en hel del vin och annan alkohol och tog oss sedan ut och rörde på våra lurviga.
sjukt klockren kväll. de är allt jag tänker säga...
pizzan smaka fantastiskt bra i natt dessutom, och huvudet var väl aningen trött i morse när de var dags att försöka masa sig upp.


you want it all, more then I can give.


ny vecka, nya tag.
men än njuter jag av att de är söndag och återgår till att dega på soffan.
kanske kan de bli en film eller så. hämta bilen kanske. men den måste tankas.
så den får nog fortsätta stå still. haha.











Just don't fall
recklessly, headlessly in love with me
Cause it's gonna be
all heartbreak blissfully painful and insanity
If we agree.
Oh you can hang with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0