tid.

jag önskar de fanns tid.
tid till allt man ville göra, tid till att kunna vara ledig utan problem.
tid till... allt. rusta, ses. ja allt som kan innefatta tid.
tid till att inte tänka på vad man vill ha tid till.

för egentligen. vad är tid ?
då man släpper all kontroll på vad man vill ha tiden till och bokstavligt talat gör allt man känner för ?
kanske.


igår var jag trött. less. bitter. nere.
jag fick som jag befara göra x antal semlor. och kanske hade de gått bättre med en fungerande gröddmaskin. men de är inget att fundera vidare på. jag somna som en ovaggad 3 åring och är fortfarande lika trött.
att lukta som en sur bakelse och ´ha grädde  i håret är ju trevligt.
jag har eftermiddag imorgon med, men just nu försöker jag inte tänka på den där gräddbakelsen som kan få mig att må illa.

men se så, idag är en ny fin dag.
och snart är de helg igen :)
ledig lördag, jobb söndag. i bästa bästa fall...
kanske sovrummet kan bli klart... om jag gör ett ryck från datorn och går och försöker börja spackla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0