hög dos av saknad.

just nu finns de inget som jag saknar så mycket som...
min säng.
min fina sköna gudomliga säng som gör att man sover som en ängel.
men den står nedskruvad... jag saknar den... för madrass är inte samma sak, fast den ligger i sängen i annat fall.

ett litet steg närmare färdigt idag.
jag är sugen på att ge er en liten sneekpeek men.. ni får vänta.


de var lite "hudtricket" känsla här idag. ni vet filmen.
där lär man ju dra ner byxorna innan man sätter sig i soffan.
så var fallet även här idag, då målarfärg i soffan is i big no no.
de var bara att dra ner snickarbrallorna till fotknölarna.
tur man bor själv så de inte är nån som bryr sig speciellt.
men jag smålog lite för mig själv.


galenskap på semlor idag på ica.
suck. har en känsla av att jag vet vad jag kommer få göra imorgon  på mitt kvällspass.
jag som inte ens gillar dom.


jag har ett stort sug efter semester.
solsemester. semester.
ledighet.



Kommentarer
Postat av: Anne

Är du sugen på en häst? Det är jag! Vet en som bortskänkes nu, fullblod. OK stamm! Dock ej ridbarn, men avelsbar ;) HOJTA!

2011-01-12 @ 00:20:14
URL: http://anonnone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0