Ålandsbjärven attackerar !!!

 hemma från en veckas semster ute i ålands skogar och hav.
det har, för att summeras snabbt varit varmt, skönt, mysig, 20 m till havet, knappt nå grannar, gott om massa goda skratt, öl, och sist men absolut inte minst ett fantastiskt sällskap.

frågar ni mig vet jag ännu inte vad en ålansbjärv är, men jag vet att det var den som lurade bakom dass.
och appropå de här med dass, jag har inte sådär överdrivet stora problem med dom, speciellt inte när dom som nu luktade nymålat, var fräscht och till råga på allt var toppat med en toutch av lavender...
men gud så skönt de var att få komma hem till en riktig toa :)

jag lovar jag ska bjuda på en del bilder. (inte från dasset men från resan i övrigt) :P

lagomt ihop med hemkomsten så blev vi även husvakt ute i järbo. så här sitter jag nu.
efter en flitig dag med tvätt, gräsklippning, pajbakning på egna hallon och tacomys (vi delade på uppgifterna, jag gjorde inte allt de där själv) sitter jag nu här på mitt  semesterarsel med ågren över att 3 underbart ljuvliga veckor är slut och att det imorgon är dags för ansvar igen. Ica BJ is calling men de lockar INTE!!!

det bär emot. så för att döva den känslan tog jag ett glas vin och tänker duscha och försöka sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0