för en lång lång tid.

okej, jag måste erkänna.
nu har jag varit sådär fasansfullt dålig på att uppdatera igen.  men.. såhär när sommaren ligger på så måste jag väl med handen på hjärtat erkänna att jag inte ger min dator alldeles för mycket kärlek. eller snarare, knappt nå kärlek alls och verkligen inte den kärlek den förtjänar.

jag anser mig väl ha viktigare saker att göra än att sitta inne och häcka när (som idag) solen skiner och jag vilket som har arbetat.

sitter för tillfället på balkongen och sappar lite på reasidor. bäst att hålla i pengarna då ullared väntar inom kort. såg en fin klänning. men 1600 är inte rea för mig :p
njuter av kvällsvärmen och njuter av vetsaken att de bara är ett eftermiddagspass kvar, sen väntar 3,5 veckas efterlängtad semester.
övervägde en kall öl, men insåg att den ska jag fira med imorgon :)

midsommar helgen har också passerat. spenderade midsommar afton i järbo med mat och sen lite fest.
helt överkomligt då man inte alltid kan vara med och planera in saker då man måste arbeta.
midsommardagen blev i år ingen cykeltur då väderguden tyckte de skulle regna, men vi for till hammarby och hade de grymt skoj i år igen ;)

i helgen väntar GBG och Iron Maiden, Metallica, Ullared och gott sällskap.

vi hörs nog efter de ;)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hej! Oj, längesen jag besökte din blogg, men jag kom fortfarande ihåg adressen!



Tycker du ska logga in på Facebook och acceptera min vänförfrågan, så är jag nöjd. :)



Jag antar att du kommer ihåg mig. Jag är Christoffer, från Hofors. Vi snackade en massa på MSN förr i tiden, vi gick på en bal i Hofors osv.



Har nyligen skaffat FB så vore skoj om vi kunde bli vänner där.



Take care! //Christoffer

2011-06-29 @ 04:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0