the moment I meet you..

vi har måndag, vilket betyder nu vecka och ett steg närmare semestern :)
de ser jag fram emot.

helgen. har varit kanon. precis så som jag vill ha dom.
men många delar av de jag gillar som allra bäst.
soool, nära och kära och.. bara en underbar stämning. :)
precis så som de ska vara om jag får säga mitt..

idag har jag hunnit med en hel de, vilket inkluderar jobbat, blivit intervjuad för radio, tränat ett svettigt pass ihop med Peggy, lagat mat och nu tänker jag inta duschen innan de är dags för sängen.



 

de är precis såhär de ska vara :) (är bilderna inte ok så säg till)




dessutom har sandra den söta fått mig att gilla en ny låt ;)
Vincent - The moment I meet you.

spöken. tack för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vitare kan man inte vara, ta bort ;)

2011-06-13 @ 23:32:15
URL: http://isaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0