brist på tålamod.

idag körde jag fast.
rätt rejält, så nu har jag gett upp.

Jag köpte mig en stor fin ljusstake att ha på golvet.
Jätte fin, och den har fått sin plats i detta hem.
MEN, dessvärre får jag inte ihop den till 100 %, så den är vinglig.

så jag gav upp. bitter och ledsen.
över att inte ha någon hemma att be om hjälp.
någon att ha tillhands liksom.
Så nu får den stå, tills E kommer på besök nästa gång och fixar de jag inte klarar.

Jag har alltid klarat mig själv, men jag är inte mer än människa så när stunder som dessa kommer, då de helt enkelt inte funkar. då känner jag mig liten.

men de gör nog alla ibland.
så, jag biter ihop och kommer ingen. de finns värre problem i världen än detta, dom som har de 100 ggr värre och de som.. faktiskt inte har någon alls.

så, imorgon är en ny dag.
men först. ska jag sortera tvätt. de är ju sådär kul.

och för övrigt, så vägrar sviten från cykelolyckan läka.
mamma påpeka idag när vi hade mysstund i valbo att jag var lite sne, och att hon aldrig sett mig så sne :P
nog för att jag var sne, men sålänge minnet är med så är de ju under kontroll. typ.


såg ett program på tv igår som jag fastnat lite för, en unge i minuten.
man ska inte sticka under stolen med att de både ser underbart och hemskt ut.
och att man får lite längtan.
men än är de en stund kvar !



god natt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0