full rulle.

Igår var de söndag, och i vanliga fall så kan jag väl erkänna att dom brukar vara lugna.
men igår, efter en Saik seger i bandyfinalen så kände vi en himla massa pepp på fest...

så jag tog mitt vin och cykla ner på stan efter att ha haft en trevlig finalstund med mina grannar.
Pajen blev aldrig av, men dom bjöd på himla goooood mat istället och de tackar och bockar man för :)

de här med vin på en söndag, de var ju himla trevlig och kvällen vart helt klart minnesvärd.
sen att jag har en förmåga att säga att de ska bli lugnt och jag ska hem i tid för jag börjar tidigt, och de totalt skiter sig är jag inte ett dugg förvånad över.

Jag vinglade hem med min cykel till tre, och började sex imorse. (halv sju)
Sen att jag cykla omkull och har en öm röv är en liten småsak som jag egentligen inte skulle nämna, men jag bjuder på de :P måste vart en isfläck så precis, och inte mintuun som gjorde de. :P
jag tappa bort mammas halsduk, men jag snodde en ny av någon...
och de ber jag så hemskt mycket om ursäkt för, vems de än var... :p
mobilen lever med nöd och näppe, och jag tror att den inom kort kommer säga ifrån. haha.

så idag har jag varit en tröttluva på ica. och har inte gjort många knop här hemma heller.
handla, lagat mat och haft soffhäng.
där sitter jag kvar än, och överväger snart att göra kväller.

de är bara att konstatera, de kostar att ligga på topp, men de kan de vara värt.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag dör! Så himla klockrent :)

2011-03-22 @ 01:35:39
URL: http://isaksson.blogg.se/
Postat av: mamma.lj

tappa du bort halsduken...!!!!

du sa att du bytt den med någon...

2011-03-29 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0