three little birds

är nu återigen hemma från thailandet, och kan väl inte påstå att denna kyla är njutningsbar.
När vi entrade arlanda var de kallt, regn och.. bara himla opepp efter 12 timmars flyg :p

men efter att ha fått krypit ner i sin egna säng, sovit som en kung och vaknat på tok för tidigt för att gå att eftermiddagsjobba så är jag nu... lite piggare än igår.

Thailand har varit fint.
Vi har solat, badad, druckit buckets, druckit öl, träffat nya vänner, tappat bort en plånbok, åkt tuk tuk, ätit ris för ett helt år framöver.. men framför allt..
så har det varit alldeles underbart att komma bort, ladda batterierna och bara känna känslan av att njuta :)

de enda gnället.. är att sista dagarna erbjöd regn och moln på eftermiddagarna, men de har ju vart varmt ändå. så de här med att pressa in i de sista gick väl inte hela vägen, men man är lite brunare och mycket piggare (om man bortser från efter flygtiden) och de var de som var huvudtanken med denna resa :D

kanske kommer de mer sen, jag ska försöka mig på att somna om, hur nu de ska gå när jag somna tidigt igår. Har en känsla av att de annars kommer bli en lång eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0