I just love the way you smile.

solen skiner och himlen är blå.
de är varmt, men blåser som jag vet inte vad.

en arbetsdags har gått till ända. Jag ska åka och fånga kvällen med Marika.
Hoppas lite på att solen skiner imorgon förmiddag så jag kan fånga den en stund innan arbetet.
Framsidan kan ju alltid få lite färg när ryggen inte får...

Helgen som var var en klockren helg, men fiiina människor som jag tycker om lite extra och faktiskt en kalasfylla :)
Jag har fått en fjäril i min säng.. och en på ryggen med.
Till de hör att jag är sjukt nöjd, men lite öm !

Och jag rekomenderar inte att jobba utan bh, för de är inge skönt ! haha.


Nu ska ag nog mata magen med lite sallad. och kanske ta en dusch !
För allas trevnad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0