solskensfredag ! :D

Nu var de sådär jättelängen jag skrev ett par rader.
Detta beror mest på att jag varit internetlös hemma vid och inte kommit på hur man gör från iphonen.
Vi går bra ihop den nya och jag, vi har blivit rätt okej kompisar, men vi har väl en bit kvar att lära oss :)

idag är de fredag, kung fredag.
detta firas med solsken.. och eftermiddagsjobb.  såklart.

de har väl hänt en del sen sist jag skrev. förra helgen "fira" vi, jag minns egentligen inte riktigt vad men allt är värt att fira som sandra säger och vi belv full go och glad :)

I veckan har jag hunnit med att bli lokalkändis på arbetarbladets framsida, sprungit mig igenom hela vårruset utan att dö och så även varit ute och sprungit själv, gjort en hel del kvällspromenader och faktiskt mest njutit av livet :)

sommar är så mycket närmre nu, energin är på topp och dagarna flyter fint förbi.
bilbingopremiären har varit, utan vinst men.. sommar. är de bara jag som får så mycket mer energi och ork då ?! :D

nu är de dags att ladda för jobb, hela helgen samt lite personalfest ute i högbo imorgon.
de kan bli kanon :)


¨på återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0