all I wanna do is send a smile to you

Måndagen har snart passerat, och helgen likaså.
Den har varit fylld med jobb mestadels, men även en personalfest i Högbo.

Med bastu, tunna grillat och faktiskt en fantastisk kväll så cyklade jag hem på tok för sent för att böra sex på söndagmorgonen. Men, sommaren börjar ju nu och då får man dra på sig vikingkostymen så man orkar med allt som man vill göra med allt och alla.
Den kostymen gör faktiskt att man orkar lite mer ;p om inte, så får man sova efteråt eller när tid ges :)



 


Någon, läs ERIK, har slarvat bort alla mina kanaler utom ettan, tvåan och fyran och det känns just nu sådär. Tur för honom att jag har brors trådlösa nu när Anna tv tydligen var slut :)
Jag vet vad han ska få roa sig med då jag inte är så bra kompis med "nya" tv:n :P


nu är de dags att slänga sig i duschen efter danskursen och krypa till kojs.
De börjar ta sig för den taktlösa kvinnan med noll koll på sina ben.

Till helgen kan de blir lite vin och Malin mys :) De ser jag fram emot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0